MOPPEN

praat hier ook over andere dingen dan Disney
Plaats reactie
Disneyxdtv2
Beheerder
Berichten: 1848
Lid geworden op: 23-08-2010 19:55

MOPPEN

Bericht door Disneyxdtv2 » 15-10-2010 16:01

Dit is de moppenpagina, je mag hier alleen reageren als je dan ook daadwerkelijk een mop hebt!!!!!
Ook mag je hier spammen en voor elke mop een nieuw bericht aanmaken, DUS GEEN 2 MOPPEN in 1 bericht
Ik kom ook maar weer eens kijken

ballenbak
Ferb
Ferb
Berichten: 346
Lid geworden op: 08-10-2010 07:53

Bericht door ballenbak » 20-10-2010 17:00

komt een belg bij de dokter met een kikker op zijn hoofd.
zegt de kikker: het begon met een puistje!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
me like balls!
Afbeelding
Afbeelding

Perry het Vogelbekdier
Beheerder
Berichten: 1813
Lid geworden op: 23-08-2010 22:09

Bericht door Perry het Vogelbekdier » 20-10-2010 17:47

:roll:
Tegenslag:
Zit een man aan de bar met een pilsje, komt opeens een grote gespierde gast binnen en drinkt het pilsje van de de man op. de man begint te huilen. Zegt die brede gast: “kom op, tis maar een pilsje, ik betaal wel een nieuwe”. Zegt de man: “Nee, dat is het niet, mijn wekker was kappot, waardoor ik te vanochtend te laat op m’n werk kwam voor een belangrijke vergadering, toen ben ik op staande voet ontslagen. Wil ik naar huis gaan, auto weg. Ik naar de Politie. eenmaal aangekomen bij de politie, om aangifte te doen, zeggen ze: zoek het maar uit. Nou, toen nam ik maar een taxi naar huis. Toen ik uit de taxi stapte, kwam ik er achter dat m’n portomone nog op de achterbank van de taxi lag, die net weg reed. Eenmaal thuis: is m’n vrouw weg, meubels weg, alles weg... Ik naar de bank, al m’n geld weg! Ik dacht, ik pleeg zelfmoord. Ik naar de treinovergang, wachten, heeft de trein vertraging.... Ik naar huis, dacht hang mezelf op, knapt het touw... Dan maar naar de kroeg, bestel ik me een pilsje, gooi het vol met vergif, drink jij 't op!!!”
Agent P. was hier!

Perry het Vogelbekdier
Beheerder
Berichten: 1813
Lid geworden op: 23-08-2010 22:09

Bericht door Perry het Vogelbekdier » 20-10-2010 17:47

Trein:
Een student zit in de trein met z’n schoenen op de bank
Conducteur: "Zit je thuis ook met je schoenen op de bank?"
Student: "Controleert u thuis ook kaartjes?"
Agent P. was hier!

Perry het Vogelbekdier
Beheerder
Berichten: 1813
Lid geworden op: 23-08-2010 22:09

Bericht door Perry het Vogelbekdier » 20-10-2010 17:48

Pinguïns:
Een man gaat tanken.
De pomphouder ziet 2 pinguïns op de achterbank van een Tankende auto zitten, als de man van die auto gaat betalen, zegt de pomphouder: “daar moet u mee naar Artis!” De man gaat weg en komt vervolgens de week er na weer tanken. De pomphouder ziet wéér die 2 pinguïns op de achterbank, en zegt: “je ging toch naar Artis met ze?”
“Ja”, Zegt de man, “daar zijn we ook geweest, morgen gaan we naar de Efteling!”.
Agent P. was hier!

Perry het Vogelbekdier
Beheerder
Berichten: 1813
Lid geworden op: 23-08-2010 22:09

Bericht door Perry het Vogelbekdier » 20-10-2010 17:48

Niks:
Een ambtenaar staat voor het raam van zijn kantoor. Dan komt er een collega binnen en gaat naast hem voor het raam staan. Ze kijken samen naar de plantsoenarbeiders. Zegt de ene ambtenaar: “Die lui doen nu al een uur helemaal niks!”.
Agent P. was hier!

Perry het Vogelbekdier
Beheerder
Berichten: 1813
Lid geworden op: 23-08-2010 22:09

Bericht door Perry het Vogelbekdier » 20-10-2010 17:49

Knipoog:
Hoe “knipoogt” een ambtenaar?
Antwoord: hij doet één oog open.
Agent P. was hier!

Perry het Vogelbekdier
Beheerder
Berichten: 1813
Lid geworden op: 23-08-2010 22:09

Bericht door Perry het Vogelbekdier » 20-10-2010 17:49

Gek:
Een dokter denkt na en vraagt zich af of een gek een beetje verstand heeft. Hij tekent op de muur een deur en roept naar de gekken dat ze vrij zijn. Alle gekken knallen tegen de muur behalve een gek die lacht. De dokter vraagt waarom ie lacht, de gek zegt: 'ik heb de sleutel!'
Agent P. was hier!

Plaats reactie