Veranderingen!

Hier komen de mededelingen van het forum
Disneyxdtv2
Beheerder
Berichten: 1848
Lid geworden op: 23-08-2010 19:55

Veranderingen!

Bericht door Disneyxdtv2 » 05-04-2012 13:16

Er gaan dit weekend een aantal dingen veranderen op dit forum! O.a:

- veel subfora zullen in elkaar gaan
- mijn hoofdbeheerdersrang gaat weg, alle beheerders zullen gelijk aan elkaar worden!
- veel oude topics zullen worden verwijderd!

Dus schrik niet als je straks ineens minder berichten hebt! :lol:
Ook zou het mogelijk zijn dat er tijdens het in elkaar plaatsen van de fora's, wat topics "kwijt raken" (hierdoor staan de topics in het verkeerde subfora), mocht je zo'n topic tegenkomen, willen jullie die dan gelieve hier plaatsen zodat wij het weer goed kunnen zetten! Al vast bedankt!

Mochten jullie nog een idee hebben voor het forum, dan kun je natuurlijk altijd mailen met het beheer! (let op: sommige beheerders zijn niet meer actief, hier gaan we zo snel mogelijk aan werken), of je idee in dit topic achter laten.

Het beheer
Ik kom ook maar weer eens kijken

Gast

Bericht door Gast » 05-04-2012 18:32

Misschien een idee om er afleveringen op te zetten.

Disneyxdtv2
Beheerder
Berichten: 1848
Lid geworden op: 23-08-2010 19:55

Bericht door Disneyxdtv2 » 05-04-2012 19:25

Voor de mensen die het op dit moment interresant vind om te weten wat er op dit moment al gebeurd is. Er is op dit moment een Archief aangemaakt (te zien helemaal onder aan het forum), hier zullen veel oude, belangrijke topics komen te staan, die leuk zijn om nog een keer terug te lezen. Let op: Posten is hier niet meer mogelijk!cook zijn puzzel van de week en de creatieve hoek samen gegaan en zijn oude topics (die geen toegevoegde waarde hadden (nog niet allemaal)) verwijderd.
sandor100 schreef:Misschien een idee om er afleveringen op te zetten.
Toevallig was er al een lid die daar over begon! Meer nieuws volgt later....
Edit: Mocht het doorgaan, is het (om verwarring te voorkomen) via linkpartners, waarschijnlijk komen ze niet als "download links" op het forum zelf!
Ik kom ook maar weer eens kijken

Gast

Bericht door Gast » 05-04-2012 20:48

Disneyxdtv2 schreef:Voor de mensen die het op dit moment interresant vind om te weten wat er op dit moment al gebeurd is. Er is op dit moment een Archief aangemaakt (te zien helemaal onder aan het forum), hier zullen veel oude, belangrijke topics komen te staan, die leuk zijn om nog een keer terug te lezen. Let op: Posten is hier niet meer mogelijk!cook zijn puzzel van de week en de creatieve hoek samen gegaan en zijn oude topics (die geen toegevoegde waarde hadden (nog niet allemaal)) verwijderd.
sandor100 schreef:Misschien een idee om er afleveringen op te zetten.
Toevallig was er al een lid die daar over begon! Meer nieuws volgt later....
Edit: Mocht het doorgaan, is het (om verwarring te voorkomen) via linkpartners, waarschijnlijk komen ze niet als "download links" op het forum zelf!
werken jullie eigenlijk nog samen met Pokechar? Ohja weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen van Phineas en feb op Disney XD komt?

Disneyxdtv2
Beheerder
Berichten: 1848
Lid geworden op: 23-08-2010 19:55

Bericht door Disneyxdtv2 » 05-04-2012 21:15

Nee, we werken op dit moment niet samen met pokechar!
Ik kom ook maar weer eens kijken

domi162
Berichten: 158
Lid geworden op: 01-10-2010 17:30

Bericht door domi162 » 08-04-2012 10:37

De afleveringen kan je nu al bekijken via het subfora Phineas and Ferb seizoen 1
Na de veranderingen wordt dit forum fantastisch.

ward
Candace
Candace
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-03-2012 01:02

Bericht door ward » 08-04-2012 11:37

Ik wil niemand beledigen maar het is beter dat Max voor een keer geen moderator is. Dit is van ons, eigen opgericht.
Ik ben Ward bekent als Struisje!

Disneyxdtv2
Beheerder
Berichten: 1848
Lid geworden op: 23-08-2010 19:55

Bericht door Disneyxdtv2 » 08-04-2012 11:51

ward schreef:Ik wil niemand beledigen maar het is beter dat Max voor een keer geen moderator is. Dit is van ons, eigen opgericht.
Sorry als ik het verkeerd begrijp, maar volgens mij denk jij dat Max, de zelfde persoon is als op pokechar (die vergelijking word vaker gemaakt), maar dan zit je totaal fout. Dit is een ander Max, hij staat bekend op pokechar Perry het Vogelbekdier!
Ik kom ook maar weer eens kijken

ward
Candace
Candace
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-03-2012 01:02

Bericht door ward » 08-04-2012 11:54

Ach kijk, bedankt om me het te laten weten. Het is inderdaad de Max die ik van PokeChar bedoelde.
Ik ben Ward bekent als Struisje!

Perry het Vogelbekdier
Beheerder
Berichten: 1813
Lid geworden op: 23-08-2010 22:09

Bericht door Perry het Vogelbekdier » 08-04-2012 11:59

Hahahahaha. Dit forum heeft weinig met PokeChar te maken (gelukkig) ;-)
Agent P. was hier!

Plaats reactie