Mail disney XD

praat hier ook over andere dingen dan Disney
Disneyxdtv2
Beheerder
Berichten: 1848
Lid geworden op: 23-08-2010 19:55

Mail disney XD

Bericht door Disneyxdtv2 » 20-10-2010 16:44

Ik ga disney XD mailen over een vraag van P&F. Nou was mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog sugesties of willen jullie nog wat vragen?? Vrijdag middag stuur ik de mail, dus zet maar wat neer, dan vraag ik het gelijk.

let op: het hoeft niet over P&F te gaan.
Ik kom ook maar weer eens kijken

kevingen
Beheerder
Berichten: 231
Lid geworden op: 01-09-2010 18:04

Bericht door kevingen » 21-10-2010 15:13

ik heb een vraag komt er nog een film van zack en cody
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ds games
compleet: pokemon black en white,shrek4,pokemon heart gold en soul silver,fifa 11, Phineas and Ferb de game
binnenkort: weet nog niet
vragen pm me

Tinky

<font color=>
Berichten: 82
Lid geworden op: 24-09-2010 16:59

Bericht door Tinky » 21-10-2010 19:54

kevingen schreef:ik heb een vraag komt er nog een film van zack en cody
daar weet ik wel antwoord op :D
Ja die komt in de zomer van 2011

kevingen
Beheerder
Berichten: 231
Lid geworden op: 01-09-2010 18:04

Bericht door kevingen » 22-10-2010 18:03

Tinky schreef:
kevingen schreef:ik heb een vraag komt er nog een film van zack en cody
daar weet ik wel antwoord op :D
Ja die komt in de zomer van 2011
oke bedankt 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ds games
compleet: pokemon black en white,shrek4,pokemon heart gold en soul silver,fifa 11, Phineas and Ferb de game
binnenkort: weet nog niet
vragen pm me

Gast

Bericht door Gast » 07-04-2012 16:06

Het heeft geen nut om een email te sturen naar Disney. Of je krijgt een standaard andwoordt dat je in de FAQ moet kijken zelfs als je vraagt wanneer van iets nieuwe afleveringen komt. Of je krijgt helemaal geen andwoordt

Disneyxdtv2
Beheerder
Berichten: 1848
Lid geworden op: 23-08-2010 19:55

Bericht door Disneyxdtv2 » 07-04-2012 16:10

Dat klopt inderdaad, vaak kunnen ze er niks over zeggen! Of ze willen het gewoon niet. :|
Ik kom ook maar weer eens kijken

Gast

Bericht door Gast » 07-04-2012 16:32

Disneyxdtv2 schreef:Dat klopt inderdaad, vaak kunnen ze er niks over zeggen! Of ze willen het gewoon niet. :|
Geloof me ze willen het niet. Ik heb gevraagd wanneer The Suite Life Movie op DIsney XD komt. Dan krijg ik een andwoordt dat het in november komt. Ik vraag daarna meteen wanneer er nieuwe afleveringen van Phineas en Ferb komen. Dan krijg ik geen andwoordt.


Ps weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen van Phineas en Ferb komen op DIsney XD

domi162
Berichten: 158
Lid geworden op: 01-10-2010 17:30

Bericht door domi162 » 07-04-2012 16:34

Dit komt waarschijnlijk omdat ze maar een mail van dezelfde persoon per dag/dagen beantwoorden. Ik weet ook niet waarom ze dat doen...
Na de veranderingen wordt dit forum fantastisch.

Disneyxdtv2
Beheerder
Berichten: 1848
Lid geworden op: 23-08-2010 19:55

Bericht door Disneyxdtv2 » 07-04-2012 16:34

sandor100 schreef:
Disneyxdtv2 schreef:Dat klopt inderdaad, vaak kunnen ze er niks over zeggen! Of ze willen het gewoon niet. :|
Geloof me ze willen het niet. Ik heb gevraagd wanneer The Suite Life Movie op DIsney XD komt. Dan krijg ik een andwoordt dat het in november komt. Ik vraag daarna meteen wanneer er nieuwe afleveringen van Phineas en Ferb komen. Dan krijg ik geen andwoordt.


Ps weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen van Phineas en Ferb komen op DIsney XD
Ik heb geen idee! Ze beloven vaak nieuwe afleveringen en dan blijkt het later gewoon een herhaling te zijn :| Volgens wikipedia is de laatste "nieuwe" aflevring op 23 februari geweest, maar ze hebben nog lang niet alles van Seizoen 3 uitgezonden!
Ik kom ook maar weer eens kijken

Gast

Bericht door Gast » 07-04-2012 16:37

Disneyxdtv2 schreef:
sandor100 schreef:
Disneyxdtv2 schreef:Dat klopt inderdaad, vaak kunnen ze er niks over zeggen! Of ze willen het gewoon niet. :|
Geloof me ze willen het niet. Ik heb gevraagd wanneer The Suite Life Movie op DIsney XD komt. Dan krijg ik een andwoordt dat het in november komt. Ik vraag daarna meteen wanneer er nieuwe afleveringen van Phineas en Ferb komen. Dan krijg ik geen andwoordt.


Ps weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen van Phineas en Ferb komen op DIsney XD
Ik heb geen idee! Ze beloven vaak nieuwe afleveringen en dan blijkt het later gewoon een herhaling te zijn :| Volgens wikipedia is de laatste "nieuwe" aflevring op 23 februari geweest, maar ze hebben nog lang niet alles van Seizoen 3 uitgezonden!
Dat klopt in 3 weken tijd hebben ze twee keer gezegd dat er nieuwe afleveringen kwamen. een keer in de place2be en een keer in de nieuwe middagen van Disney XD is allebei niet doorgegaan. Ps komen er denk je maandag nog nieuwe afleveringen net zoals in de vorige marathon?

Plaats reactie